Pogoji poslovanja

Registracija:
Ob naročilu izdelka v spletni trgovini www.za-otroke.si se je potrebno registrirati. Med registracijo si kot uporabnik sam izberete uporabniško ime in geslo, ki ju boste uporabljali pri vseh nadaljnjih nakupih. Z uspešno izvedeno registracijo soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni strai www.za-otroke.si. Pridružujemo si pravico da lahko po telefonu preverimo vsakega na novo registriranega člana. 

Naročanje:
Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine www.za-otroke.si in so dostopna 24ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ne najdete nas kontaktirajte preko obrazca na naši strani ali pošljite e-mail na bontradedoo@gmail.com in obvestili vas bomo ali je dobava možna. Naročene izdelke vam dostavimo preko kurirske službe DPD, večje pakete pa preko kombi dostav, razen če kot kupec navedete, da boste naročilo prevzel osebno na sedežu podjetja oziroma lokaciji skladišča.
Kupoprodajna pogodba med nami kot ponudnikom in vami kot kupcem je sklenjena v trenutku, ko oddate naročilo (preko spletne trgovine, elektronske pošte ali telefona). Pogodba bo shranjena v našem podjetju 30 dni po prevzemu, dostop do nje je možen osebno ali po pošti.
Pridružujemo si pravico, da z naše spletne trgovine kadarkoli odstranimo katerikoli izdelek, da z njega odstranimo in spremenimo katerokoli vsebino, tudi ceno.

Postopek registracije:
Če ste nova stranka se lahko registrirate pred nakupom in tako hitreje opravite nakup, poleg tega pa lahko spremljate vso zgodovino naročil. Koraki registracije so naslednji: V desnem kotu kliknete ikono Moj racun ikonain kliknite Ustvarite račun. Vpišite podatke z vključno željenim geslom in kliknite Ustvari. Na elektronski naslov boste prejeli naše elektronsko sporočilo v katerem boste s klikom na Aktiviraj svoj račun. Ponovno vpišite geslo ter njegovo potrditev in kliknite Aktiviraj račun. Na elektronski naslov boste prejeli potrdilo o uspešno ustvarjenem uporabniškem računu. Ob naslednjem obisku naše spletne strani se preprosto na isti sredinski ikoni v desnem kotu vpišete s svojim elektronskim naslovom in geslom. 

Postopek naročanja:
Za naročilo izbranega artikla je potrebno opraviti naslednje korake.

1. korak: Izberite izdelek in kliknete Dodaj v košarico. Odpre se nakupovalna košarica kjer lahko količino izdelka povečate in zmanjšate. Ob spremembi količine kliknite Osveži. V primeru da želite še kakšen izdelek dodati v nakupovalno košarico kliknite Nadaljuj z nakupovanjem, sicer pa kliknite na Nakup ali PayPal če želite plačati s PayPal-om (hiter nakup s PayPalom je možen samo za registrirane uporabnike).

2. korak: Vpišite vaše kontaktne informacije oziroma vaše podatke, ki jih potrebujemo za uspešno naročilo. V primeru, da ste registriran uporabnik ali da ste že kdaj kupovali pri nas, bodo podatki se samodejno izpolnili. Prosim preglejte jih, če so pravilni. Kliknite Nadaljujte z izbiro z izbiro dostave. V primeru, da ste se spomnili, da ste kaj pozabili dati v košarico lahko to še vedno storite s klikom na Vrnite se v košarico.

3. korak: Izberite način pošiljanja in kliknite Nadaljujte z izbiro načina plačila.   

4. korak: Izberite način plačila (PayPal, kreditna/debetna kartica, ob osebnem prevzemu v Štorah, plačilo po predračunu na TRR, plačilo po povzerju) ter ustrezno označite naslov za račun. Na tem koraku lahko še vedno spremenite podatke kot so Kontaktne informacije, Naslov za dostavo in Način pošiljanja. Uredite jih s klikom na Uredi pri posamezni postavki. Ko končate z izpolnjevanjem kliknite Zaključite nakup. V primeru, da ste izbrali plačilo z bančno kartico, boste varno preusmerjeni na plačilni sistem 2Checkout kjer v primeru, da se jezik ne spremeni samodejno v slovenščino kliknite na desni strani Spremeni jezik in izberite Slovenian - Slovene. Kliknite "Naprej do podatkov za dostavo", preglejte pravilnost podatkov ki so že samodejno vneseni, če niso pravilni jih spremenite ali dopišite, nato kliknite "Naprej do podatkov za račun" in "Naprej do načina plačila", vpišite podatke svoje kreditne/debetne kartic in kliknite "Oddaj plačilo". V primeru uspešnega plačila se vam bo izpisala v levem kotu kljukica in obvestilo, da je vaše naročilo potrjeno. Ne glede na to kateri način plačila ste izbrali, boste ob uspešni oddaji naročila na elektronski naslov prejeli obvestilo, da je bilo vaše naročilo sprejeto, prav tako boste dobili vse nadaljne informacije kot je tudi obvestilo o dostavi pošiljke. V primeru plačila s kreditno/debetno kartico pa boste prejeli tudi Potrdilo o nakupu. 

Čeprav bomo vedno storili vse kar lahko, da bomo obdelali vaše naročilo, se lahko z izjemnih okoliščinah (izčrpana razpoložljivost blaga) vaše naročilo zavrne čeprav ste že prejeli sporočilo o obdelavi naročila. Pridružujemo si pravico, da lahko to storimo kadarkoli pride do takšnih izrednih okoliščin. Pri tem ne nosimo nikakršne odgovornosti do vas ali do katere koli tretje osebe za to, da naročilo ni bilo obdelano, po tem ko smo vam že poslali potrdilo naročila. V primeru, da ste naročilo že plačali, vam bomo znesek vrnili na vaš TRR račun.

Dobavni rok:
Vsak izdelek ima naveden dobavni rok. V primeru, da naročen izdelek trenutno ni dobavljiv, vas bomo o tem ustrezno in pravočasno obvestili na vaš e-naslov. 

Cene in plačilo:
Cena izdelkov je takšna, kot je v trenutku naročila na naši spletni strani, razen v primeru napake. Končna cena izdelka je lahko manjša ob uveljavljanju ustrezne kode za popust.
Čeprav si na vse načine prizadevamo, da so cene prikazane na spletni strani pravilne, lahko pride do napake. Če odkrijemo napako, vas bomo o tem ustrezno obvestili, in vam zagotovili možnost, da naročilo potrdite ali odpoveste. Če ne bomo mogli vstopiti v stik z vami, naročila ne bomo obdelali in se bo smatralo za odpovedano, pri čemer vam bomo morebitno plačilo povrnili.
Cene izdelkov se lahko kadarkoli spremenijo, vendar pa razen v primeru napake, ne vplivajo na vaše naročilo.
Cena na spletni strani vključujejo DDV, ne vključujejo pa stroška dostave, ki se obračuna ob koncu nakupa pri skupni ceni.

Načini plačila:
Plačilo blaga je možno na sledeče načine:

1. Z gotovino po povzetju:
Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave, ki so navedeni v našem ceniku dostave.

2. Preko TRR po izdanem predračunu. Po plačilu bo naročilo odposlano.

3. Preko Paypal-a. Izberete ga kot način plačila, v primeru pa da ste registriran uporabnik lahgko opravite hiter PayPal nakup že lahko takoj ko ste v svoji nakupovalni košarici - namesto Nakup kliknite kar PayPal

4. S kreditno/debetno kartico (VISA, Mastercard) - glej 4.korak Postopek naročanja       

5. Ob osebnem prevzemu v skladišču - z gotovino ali bančno kartico

Dostava blaga:
Če ste pri naročilu izbrali dostavo po pošti, vam bomo naročeno blago dostavili preko kurirske službe DPD. Cena dostave preko DPD kurirske službe je 4,5€ pri teži paketa do 30kg. Pri nakupu artikla težjega od 30kg je dostava 45 eur. 
Pri nakupu po povzetju in pošiljanju preko Pošte Slovenija je treba prišteti še provizijo za odkupnino, ki jo za tovrstne storitve pošta zaračuna prejemniku. Ta provizija znaša 0,96 eur pri znesku odkupnine do 96 eur. Pri znesku - odkupnini nad 96 eur znaša provizija 1% od vrednosti paketa.
Te provizije pri pošiljanju preko DPD ni! Večino paketov pošiljamo preko pošte DPD. Pošta DPD vam dostavi paket na dom, pred tem vas obvesti z okvirnim časom dostave. Prav tako se lahko dogovorite s kurirjem, da za vas paket pusti na bencinskem servisu Petrol ali Pošti Slovenije.
Prizadevali si bomo, da bomo vaše naročilo odposlali že isti dan kot je bilo naročeno, kljub temu pa lahko pride do zamud zaradi razlogov kot so prilagajanje izdelkov in nastanek nepredvidenih okoliščin.

Prenos tveganja in lastninske pravice:
Tveganja za izdelek postanejo vaša odgovornost od trenutka dostave. Lastninsko pravico izdelkov prevzamete, ko prejmemo celotno plačil vseh dolgovanih zneskov v zvezi s stroški dostave.

Zamenjava blaga:
Če kupec naroči artikel in mu ne ustreza in ga želi zamenjati, nas mora o tem obvestiti 3 dni od prejetja blaga. V naši vednosti in po dogovoru nam artikel pošlje nazaj in poslali mu bomo tistega za katerega smo se dogovorili. Edini strošek, ki bremeni kupca je vračanje artikla in ponovna dostava.
Blago za zamenjavo mora biti NOVO (v originalni embalaži, z etiketami, nerabljeno, ...), če smatramo, da je blago bilo uporabljeno ali je brez etiket, embalaže ter poškodovano vam ga žal ne moremo zamenjat.

Vračilo blaga:
Kot potrošnik imate pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 14 dni od prevzema. Nato mora v roku najkasneje 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini, obliki in nepoškodovano v originalni embalaži, poslati podjetju (BON Trade d.o.o., Kompole 65, 3220 Štore). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila z odkupninami ne sprejemamo.
Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa. Kupnino za izdelek mu bomo nakazali na TRR, ki nam ga mora posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dni od odstopa pogodbe (nakupa).
Če kupec vrača blago, ki ga je napačno naročil po njegovi krivdi, mu ponudnik zaračuna administrativne stroške v višini 15% vrednosti blaga, ki ga je kupec vrnil oziroma minimalno 5,00 EUR.
Vračilo blaga ne velja v primeru artiklov izdelanih po meri naročnika ali izdelkov, ki jih ni v redni ponudbi in so bili naročeni na posebno zahtevo kupca.
Kupec je po izvedbi naročila, dolžan v vsakem primeru prevzeti dostavljeno blago in nato v 14 dneh od prevzema sporočiti, da odstopa od pogodbe. Če kupec ne prevzame blaga, ki ga je naročil, mu ponudnik zaračuna administrativne stroške v višini 15% vrednosti blaga, ki ga je kupec vrnil oziroma minimalno 5,00 EUR.

Reklamacije:
Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Sprememba pogojev poslovanja:
Te Pogoje poslovanja imamo pravico kadarkoli spremeniti. Za vas veljajo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku vašega naročila, razen če moramo pogoje spremeniti v skladu s posodobljenim ali novim državnim zakonikom. V tem primeru lahko morebitne spremembe vplivajo tudi na vaše naročilo.

Virusi, piratstvo in računalniški napadi:
Te spletne strani ni dovoljeno uporabljati na neprimeren način z namero uvedbe virusa, trojanskega konja, črva, logičnih bomb ali drugega programskega in tehnološko škodljivega ali kvarnega materiala. Ne smete tudi nepooblaščeno dostopat administracije spletne strani in strežnika. Neupoštevanje predhodno zapisanega se šteje za kršitev, ki se prijavi ustreznim organom. Razen odgovornosti, ki je obvezno predpisana v skladu z zakonodajo, ne nosimo nobene odgovornosti, ki je posledica škodljive programske opreme, tehnološko škodljivega ali kvarnega materiala in lahko vpliva na vaš računalnik, podatke ali materiale kot posledica uporabe te strani ali strani na katere vam spletna stran preusmeri.

Pripombe, predlogi, pritožbe, reklamacije in informacije:
V primeru pripomb, predlogov, pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami nas lahko kontaktirate na telefonsko št. +386(0)31 851 133, +386(0)40 422 218, preko elektronske pošte na naslov bontradedoo@gmail.com ali po pošti na naslov podjetja.

Podjetje:
Podjetje Trgovina in storitve, BON Trade d.o.o., je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Celje z dne 15.2.2018 in številko vpisa: 2018/6680. Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja.

BON Trade Trgovina in storitve d.o.o.
Kompole 65
3220 Štore